Donderdag is het dan zo ver - Reisverslag uit Landhorst, Nederland van Matijn & Hanneke - WaarBenJij.nu Donderdag is het dan zo ver - Reisverslag uit Landhorst, Nederland van Matijn & Hanneke - WaarBenJij.nu

Donderdag is het dan zo ver

Door: Matijn

Blijf op de hoogte en volg Matijn & Hanneke

14 Januari 2014 | Nederland, Landhorst

Donderdag gaat ons grote avontuur dan eindelijk beginnen. Visum is geregeld (was nog even spannend) en de koffers zijn zo goed als gepakt.
Om 10.00 uur vliegen wij van Schiphol naar Beijing. Wij zullen 5 dagen in Beijing verblijven. We zijn erg benieuwd naar deze wereldstad, omdat we al veel mooie verhalen hebben gehoord.

In Beijing zullen we ook Vincent ontmoeten. Met hem hebben we de afgelopen maanden al contact gehad via skype en email. Wij zijn in dienst bij zijn organisatie. Vincent heeft ons geholpen met het in orde maken van alle documenten en heeft ons voorgesteld aan de school in Rui'an.

Na 5 dagen Beijing vertrekken we met de trein naar Rui'an. Rui'an ligt 1500 km ten zuiden van Beijing en 500 km ten zuiden van Shanghai. Daar gaan wij beide lesgeven op een Chinese basisschool.

• 15 Januari 2014 - 19:19

Carolien:

Heelheelheel veel plezier allebei, wat moet dat een gave ervaring zijn zeg, groot gelijk dat je gaat!!!!!

• 16 Januari 2014 - 10:17

Dorien Van De Ven:

heel veel plezier en succes, geniet ervan !! XXX

• 18 Januari 2014 - 17:50

Jeanne:

Hoi Hanneke en Matijn, is de reis goed verlopen?
    veel plezier en geniet ervan !!! toi toi toi